دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری در واقع همان دستگاههای کارتخوانی است که در فروشگاهها رایج و پرکاربرد است و در اصل به صورت فیزیکی کاربرد دارد.
در ادامه توضیح خواهیم داد که این دستگاه دارای مزایا و معایبی است، اما در کنار تمام این معایب به پنل پیامکی متصل است و کاربرد زیادی دارد.
در مقاله قبلی درباره پنل پیامکی توضیح دادیم که این دستگاه ذخیرهساز موبایل مشتری و پنل پیامکی تفاوتهای عمدهای دارند و در واقع دستگاه ذخیرهساز موبایل مشتری برای کسب و کارهای فیزیکی کاربرد زیادی دارند.
در صورت استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری نمیتوانید به تمامی مخاطبین و مشتریان پیامک ارسال کنید.
و تنها میتوانید به مشتریانی پیامک ارسال کنید که از مشتریان قبلی شما بودهاند یا از کسبوکار یا فروشگاه شما خرید نمودهاند.
یکی از مهمترین معایب دستگاه ذخیره ساز موبایل مشتری به شرح زیر است که عبارت اند از :
هزینه بالای خرید و استفاده از آن
عدم کاربرد در کسب و کار آنلاین و تجارت الکترونیک
عدم کاربرد در استفاده در آژانسهای مسافرتی
و .
در این دستگاه به دلیل اینکه شما اطلاعات دقیقی از نیاز مشتری خود ندارید نمیتوانید هدف درستی را در نظر بگیرید.
و مجبور هستید تعداد زیادی پیامک را برای مشتری خود ارسال نمایید که این امر در کسبوکار شما مشکلزا خواهد بود.
برای راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی وجود یک دستگاه ذخیرهساز موبایل مشتری امری مهم است.
تا از این طریق بتوان فروش و همچنین تخفیفات فروشگاه خود را به اطلاع عموم مشتریان خود رساند.
دستگاه ذخیرهساز موبایل مشتریان دارای مزایا و معایبی است که عبارت اند از :
مزایا :
استفاده آسان از دستگاه
برقراری اعتماد در بین مشتریان و فروشگاه
ساده بودن دریافت شماره موبایل مشتریان
تشکیل باشگاه مشتریان
تشکیل پایگاه داده از موبایل مشتریان
ارسال پیامک به کسانی که مشتری بودهاند یا از فروشگاه بازدید نمودهاند.
معایب :
هزینه خرید بالا
تنها در کسبوکارهایی مؤثر است که به صورت حضوری هستند.
عدم داشتن ارتباط دوطرفه با مشتریان
داشتن هزینه زیاد در اتصال پنل پیامکی
ریزش شماره موبایل مشتریان
بازدهی پایین
دستگاه ذخیره ساز موبایل مشتری چیست و چه کاربردهایی دارد؟
موبایل ,مشتری ,دستگاه ,مشتریان ,کاربرد ,ذخیرهساز ,موبایل مشتری ,ذخیرهساز موبایل ,دستگاه ذخیرهساز ,است که ,شماره موبایل ,دستگاه ذخیرهساز موبایل ,ذخیرهساز موبایل مشتری
درباره این سایت